01-10-2012

Nieuw in het Nederlands: oktober


Drie nieuwe vertalingen van YA-boeken naar het Nederlands deze maand. Als ik er eentje of er het hoofd heb gezien, laat vooral weten voor die Nederlandse lezertjes.

Silence - Becca Fitzpatrick
Vertaling van het gelijknamige boek. Het derde boek in de Hush, Hush reeks. Ik heb deze boeken heel leuk gevonden, nu ben ik een minder grote fan.

IJzerprinses - Julie Kagawa
IJzerprins is de vertaling van The Iron Queen uit de Iron Fey serie. Het derde boek in de reeks, er zijn er vier maar ik heb het laatste helaas nog niet gelezen. Ooit!

Cinder - Marissa Meyer
Dit boek staat op mijn to-readlijst. Het is iets met robots enzo als ik mij niet vergis. Al heel wat dingen over gehoord/gelezen.

1 opmerking:

  1. Oeh, Cinder wil ik zeker lezen. Of eigenlijk wil ik ze allemaal lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen