12-10-2012

Top Ten Friday - Aanrader


Ik ben onorigineel en ik heb nog een aanrader als Top Ten Friday, net zoals twee weken geleden. Ik had gewoon drie passende boeken bij The Immortal Rules van Julie Kagawa. Ik heb er een review over geschreven die je hier kunt lezen. Alleszins als je The Immortal Rules leuk vond, zullen de volgende boeken je misschien ook in de smaak vallen. Het werkt natuurlijk ook in de omgekeerde richting.

Darkness before Dawn - J.A. London
Als je mijn review hebt gelezen, weet je dat ik niet onder de indruk was over dit boek. Maar zoals ik ook in mijn review schreef, ze hebben gemeenschappelijke elementen. Misschien vind jij dit boek wel een aanrader. Daarom zet ik hem erbij. Beide boeken hebben steden gecontroleerd door vampiers in een dystopia-setting.

Angelfall - Susan Ee
Ik heb de indruk dat ik dit boek vaak aanraad, maar terecht! Dit boek heeft net zoals The Immortal Rules heel wat avontuur, met hetzelfde decor. Trektochten door verlaten landen met angstaanjagende wezens.

Hollowland - Amanda Hocking
Net zoals Angelfall hebben we hier weer het avontuuraspect. Die verlaten dorpen, donkere wezens,.. Wat ik wel opvallend vond is dat The Immortal Rules er een origineel kantje aan heeft. Allison, het hoofdpersonage is zelf ook één van die angstaanjagende, donkere wezens. Maar Hollowland is zeker ook de moeite waard

Geen opmerkingen:

Een reactie posten