12-10-2012

Woord van de Week


Ik heb iets nieuws voor maandag (Confessions of a Bookaholic blijven, ze verschuiven gewoon naar dinsdag of donderdag). Een woord op de week mee te beginnen. Zoals je aan de heading kunt zien ga ik er ook Engelse woorden tussensteken. Soms lees ik een woord in een boek dat mij toch bijblijft, vandaar Engelse woorden, maar ook gedurende dag kom ik leuke woorden tegen en die zijn dan uiteraard Nederlands. Maandag het eerste woord van de week/word of the week, afgekort als WW.

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Mijn favoriete "rare" woorden zijn "philophobia" en "mamihlapinatapai", vooral de laatste vind ik heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Emma (Boekenbonanza)13 oktober 2012 om 17:15

      Die klinkt alvast heel indrukwekkend! :)

      Verwijderen