05-01-2013

Vers van de Pers: januari


Januari is een interessahte maand: er komen verschillende vervolgen uit, waar ik al lang op wacht en ook veelbelovende eerste boeken van een reeks. Hier een lijst van de interessante releases deze maand, samengesteld door moi.

Prodigy - Marie Lu: 29 januari
Ik kijk erg uit naar deze release. Dit boek stond niet voor niets op nummer 6 van mijn lijst van boeken waar ik het meest naar uit kijk in 2013. Ik vond het eerste boek, Legend, fantastisch en ik kan niet wachten hoe het verhaal gaat verder gaan voor June en Day. 

Boundless - Cynthia Hand: 22 januari
Net zoals Prodigy stond deze op mijn lijst van favorieten van 2013. Zoals ik toen ook al zei heb ik een beetje schrik voor wat er gaat gebeuren. Maar dat gaat mij niet tegenhouden om dit boek te lezen. Van de twee eerste boeken heb ik reviews gepost, lees ze hier en hier.

Through the Ever Night - Veronica Rossi: 8 januari
Nog een vervolg van een boek dat ik al gelezen heb.Through the Ever Night is het vervolg op Under the Never Sky, een dystopisch boek. Ik heb een review geschreven van het eerste boek, lees het hier.

Everbound - Brodi Ashton: 22 januari
Everbound is het vervolg op Everneath. Ik heb het boek gelezen, maar ik kan me er niet zoveel van herinneren, ookal is het niet zo lang geleden. Ik ga Everneath zeker eerst nog eens opnieuw lezen voor ik aan Everbound begin.

The Essence - Kimberly Derting: 1 januari
Dit is het vervolg op The Pledge. The Pledge leek me een heel leuk boek, maar ik heb het nog steeds niet gelezen. Je kan Kimberly Derting kennen van The Body Finder-reeks. 

The Archived - Victoria Schwab: 22 januari
Deze heeft al een plekje gekregen in wachten op woensdag. Met een veelbelovende korte inhoud, ga ik dit eerste boek van een reeks zeker in het oog houden.

Altered - Jennifer Rush: 1 januari
Ik heb Altered al enkele keren op andere boekenblogs gezien, dat was ook de reden dat ik ook maar eens de korte inhoud heb gelezen. Het lijkt me een leuk en bovenal spannend boek. 

Crash - Lisa McMann: 8 januari
Ik ben dit boek nog niet eerder tegengekomen, maar de korte inhoud klinkt mysterieus en interessant.

* de foto's zijn op een andere manier omdat blogger niet meewerkte, maar ik denk dat het resultaat best nog meevalt.

2 opmerkingen:

  1. Zoveel leuke boeken om naar uit te kijken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, inderdaad veel leuke boeken. Ik heb Wake van Lisa McMann afgelopen jaar gelezen en die was nogal mysterieus, Crash lijkt me dus heel interessant :D

    BeantwoordenVerwijderen