31-01-2013

Gelezen en Verteerd: januari


Seraphina - Rachel Hartman
The Demon King - Cinda Williams Chima
The Exiled Queen - Cinda Williams Chima
The Gray Wolf Throne - Cinda Williams Chima
Schijnbewegingen - Floortje Zwigtman
Boundless - Cynthia Hand
The Statistical Probability of Love at First Sight - Jennifer E. Smith
Prodigy - Marie Lu

Wat een maand! 2013 is alvast erg goed van start gegaan! Ik heb verschillende fantastische boeken gelezen en ik zit bovendien op schema naar mijn honderd boeken. Ik zou 8,3 boeken per maand moeten lezen. Het zijn er maar acht, ja, maar er zitten heel wat dikke bij. Seraphina en Boundless zijn 450 pagina's elk, de drie boeken van Cinda Williams Chima tellen samen zo'n 1600 pagina's en laten we vooral niet vergeten dat ik een klapper van 500 pagina's voor school gelezen heb.

Een favoriet van de maand kiezen was echt niet mogelijk. Er staan twee langverwachte vervolgen, Boundless en Prodigy bij, die zelfs een plekje kregen in mijn lijst van boeken waar ik het meest naar uitkijk van 2013 en de drie boeken die ik van The Seven Realms reeks gelezen heb, kon ik zeker ook pruimen.

Een minst favoriete boek van de maand kiezen is minder moeilijk, als ik eerlijk ben moet ik die eer geven aan Schijnbewegingen, het boek voor school. Maar ik moet wel zeggen dat het echt niet zo erg was. Meestal liggen de boeken van de boekenlijst me totaal niet, dit was nog een dikke meevaller. Eens iets anders, historische fictie, in het Nederlands. Ik ga er geen review voor schrijven want ik moet al een stomme opdracht maken voor school en dat is al genoeg.

Wat heb jij zo allemaal gelezen deze maand? Favorieten zeker achterlaten, want ik heb gezien dat mijn to read-lijst op minder dan 200 boeken staat!

2 opmerkingen:

  1. Jij hebt lekker doorgelezen deze maand ;) Ik ben zeker benieuwd naar een review van Prodigy want die staat ook op mijn to read-lijstje. Deze maand heb ik niet heel veel gelezen maar ben wel bezig in The Ghost and the Goth en Such a Rush. Nog niet echt top favorieten maar wel leuke verhalen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prodigy was echt heel goed. Ik ben bezig aan de review! Van Ghost and the Goth en Such a Rush heb ik al gehoord, ik denk dat ze zelfs op mijn to-readlijst staan.

      Verwijderen