01-02-2013

Vers van de Pers: februari


Er komen heel wat leuke boeken uit in februari. En voor mij één heel bijzonder boek, misschien weet je al wel over welk boek ik het heb. Ik heb een selectie van 10 boeken uitgekozen. Een mengeling van vervolgen en ook enkele nieuwe verhalen.

Scarlet - Marissa Meyer | 5 februari
Scarlet is het vervolg op Cinder, een boek dat al een tijdje op mijn to-readlijst staat en ik dit jaar echt hoop te lezen.

Unravel Me - Tahereh Mafi | 5 februari
Nog een vervolg, deze is het vervolg op Shatter Me, een dystopisch boek. Shatter Me heb ik wel gelezen en Unravel Me zal zeker volgen!

City of a Thousand Dolls - Miriam Forster | 6 februari
City of Thousand Dolls is het debuut van Miriam Forster, helemaal nieuw dus. Korte inhoud en in het bijzonder de setting van het boek sprak me aan.

The Indigo Spell - Richelle Mead | 12 februari
AAAH! The Indigo Spell! Hoe hard ik wel niet uitkijk naar dit boek, het is niet voor niets dat het op nummer 1 staat op mijn lijst van boeken waar ik het meest naar uitkijk van 2013. Het stomme is dat ik, wanneer het EINDELIJK uitkomt, ik het niet ga kunnen lezen omdat  ik op skireis ben met school. Ik ga het dus moeten bewaren tot op de terugweg. Ik ben benieuwd of ik met tot dan ga kunnen inhouden, wetende dat het op mijn Kindle klaar staat om gelezen te worden.
 
Sever - Lauren DeStefano | 12 februari
Sever is het derde en laatste boek in The Chemical Garden trilogie. Ik heb het eerste boek, Wither gelezen, al een hele tijd geleden. Ik ben nog niet aan het tweede boek, Fever geraakt ookal vond ik Wither zeker niet slecht.

The Gathering Dark - Christine Johnson | 12 februari 
Deze schrijfster was me tot nu toe onbekend. The Gathering Dark is een boek dat ik het Paranormal genre zou indelen, als ik de korte inhoud lees. Ik hoop dat het een origineel verhaal gaat zijn.

Pivot Point - Kasie West | 12 februari
Nog een nieuwe serie; de korte inhoud van Pivot Point lijkt me alvast interessant. Een boek dat ik zeker in het oog ga houden!

Dominion - Melody Manful | 16 februari
Een boek met engelen en demonen heb ik altijd twijfels over, omdat maar enkelen me kunnen smaken. Maar wie weet, misschien hoort deze wel bij de goede stapel thuis, de korte inhoud klinkt alvast leuk.

Mind Games - Kiersten White | 19 februari
Mind Games is het eerste boek van de nieuwe reeks van Kiersten White. Je kunt haar kennen van Paranormalcy, een reeks waar ik nooit verder dan het eerste boek in ben geraakt. Ookal heb ik van Paranormacly (boek 1) genoten.

Hunting - Andrea K. Höst | 28 februari
Ik vind dat deze cover lijkt op een kinderboek, maar het is wel degelijk YA. Bovendien is het ook fantasy, nog iets dat niet echt af te leiden valt van de cover. Maar de korte inhoud maakt veel goed!

1 opmerking:

  1. Het wordt weer een hele leuke leesmaand zie ik ;) Unravel me en Scarlet moet ik gewoon lezen en Scarlet heb ik gelukkig al besteld. Ik ben ook erg benieuwd naar City of a Thousand Dolls, Pivot Point en Mind Games.

    BeantwoordenVerwijderen