27-02-2013

Leesvoer - maart


Ik ben twee dagen te vroeg, want het is nog maar 27 februari, maar ik had ze al gekocht en ik heb nood aan ontspanning, dus het leesvoer van maart komt wat vroeger. Ik heb drie boeken gekozen voor deze maand, die ik plan te lezen. Ze staan al op mijn Kindle, dus dat gaat waarschijnlijk wel gebeuren.

1. The Lost Girl - Sangu Mandanna | goodreads
The Lost Girl staat al een hele tijd op mijn to-readlijst, dus ik was erg blij dat ik hem voor een vijftal euro kon aankopen op amazon. De achterflap klinkt erg goed, zo goed dat het boek me is bijgebleven sinds ik het vermeldde in Vers van de Pers: augustus 2012.

2. Sweet Evil - Wendy Higgins | goodreads
Over dit boek heb ik al heel veel goede dingen gehoord, ookal lijkt de achterflap vol clichés te zitten. Ik heb wat geaarzeld door de cover, ik ben niet zo'n fan, maar ik heb hem eindelijk gekocht! Ik ben benieuwd!

3. The Sky is Everywhere | goodreads
Eens geen monsters of toekomst voor de verandering! The Sky is Everywhere is een boek dat in het contemporary genre thuis hoort, daar lees ik te weinig van. Dit boek stond ook al een tijdje op mijn to-readlijst en wou ik nog steeds graag lezen, dus voila, bij het leesvoer van maart.

Ziezo, ik denk dat het mooi pakketje is, elk boek uit een ander genre voor voldoende afwisseling; ik heb dystopia, paranormal en contemporary. Welke boeken staan bij jou bovenaan op je to-readlijst?

5 opmerkingen:

  1. De andere twee heb ik niet gelezen, maar Sweet Evil vond ik echt een geweldig boek!
    Veel leesplezier met je nieuwe boeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook al veel goeds gehoord over Sweet Evil, maar ik ben nog niet overtuigd om 'm te lezen. Het lijkt door de achterflap inderdaad vol clichés te zitten, ik ben dus wel benieuwd wat jij ervan zal vinden :)
    Ik ben van plan om Clockwork Angel en Clockwork Prince nog eens te herlezen voordat Clockwork Princess uitkomt, maar voor de rest weet ik nog niet zo goed wat ik deze maand ga lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hye, ik heb een vraagje over kindle. Ik heb een ipod en ik kan dus de app kindle instaleren, maar ik weet niet goed hoe ik er boeken op kan plaatsen. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben geen expert, maar ik weet dat je je device, in dit geval dus iPod, moet registreren op een amazonaccount. Ik weet niet precies hoe je dit doet, ik vermoed via de app. Zodra je dat gedaan hebt kun je wanneer je een kindle boek koopt met die amazonaccount, aanduiden aan welk device van de geregistreerde devices je het boek wilt toevoegen. Ik hoop dat dit helpt. Veel succes.

      Verwijderen
    2. Dankuwel! Ik zal vandaag eens proberen of jet lukt.

      Verwijderen