10-02-2013

Cover Lover - The Demon King


 Ik vind de originele cover van The Demon King, lang niet slecht, maar ik heb toch ook eens een kijkje genomen naar de andere covers. Lees mijn review alvast hier.

Franse cover
Deze cover heeft dan niet het leuke landschap onderaan, maar ik vind deze cover zeker leuk.  Het amulet is cool gedaan met die smaragd in het midden enzo.










Franse cover
Nog een Franse cover! Deze lijkt sterk op de originele, maar ze hebben het kleurenschema wat aangepast. En dat kan ik zeker wel smaken!










Duitse cover
Op deze cover staat dan niet het beruchte amulet, het ziet er nog steeds erg tof en magisch uit. 











 Duitse cover
 Nog een Duitse cover! Op deze cover zie je Raisa of Han staan, ik kan het niet zeggen. Dat streepje natuur maakt het af!










Engelse paperback
Dit is volgens mij de minst geslaagde, maar toch niet slecht. De staf is origineel, en er is geen amulet te zien, maar ik weet niet wat dat schip in de bol van de staf doet, er komen helemaal geen schepen in The Demon King voor.




1 opmerking:

  1. Wauw, zulke mooie covers allemaal! Vooral de originele en de 2e Duitse cover vind ik tof.

    BeantwoordenVerwijderen