01-02-2013

Boekennieuws


Het is niet echt nieuws, gewoon enkele dingen die ik vandaag en enkele dagen geleden te weten ben gekomen over twee van mijn favoriete reeksen. Omdat ik echt superblij was, dacht ik om het even te delen, misschien zijn er nog wel geïnteresseerden!

Aangezien de release van The Indigo Spell voor de deur staat, ging ik eens kijken op goodreads naar welke datum ik na 12 februari zou uitkijken. Met andere woorden: wanneer komt het vierde boek, The Fiery Heart uit?  Ik had sowieso al een datum in 2014 verwacht, zo zit het altijd. Een jaar, soms iets meer, soms iets minder, tussen twee boeken in een serie (behalve als je Cassandra Clare heet, dan twee jaar :|). Ik was dus heel blij en verrast toen ik zag dat de verwachte releasedatum ergens in 2013 gaat zijn! Het zal waarschijnlijk november of december zijn, maar toch. Alle beetjes tellen. 

Dat was niet de enige interessante informatie die ik op de goodreadspagina van The Fiery Heart terug vond. Misschien is het volgende nog veel beter! Blijkbaar gaat The Fiery Heart een wisselend vertelperspectief hebben, je raad het al, van Sydney EN ADRIAN IVASHKOV! Ongelooflijk, ik laat Richelle Mead herself even aan het woord:
The Fiery Heart is going to be told from both Sydney and Adrian's points of view. That's right. If you've ever wanted to get inside the crazy world of Adrian Ivashkov's head, this is it. It'll still be in first person, but the POV will alternate chapters. I'm so excited about this, it's not even funny. Well, actually...since it's Adrian, it'll be hilarious. I think you guys'll love it, and for those who still haven't made the transition to the Bloodlines series, now's your chance! #1 and #2 are out, and it's not too late to catch up before February. 
Richelle Mead is officieel perfect.

Het andere nieuwtje dat ik onlangs ontdekte, heeft te maken met de Angelfall reeks, genaamd Penryn and the End of Days. Ik heb het gevoel dat ik het vaak over dit boek heb. Het is nu eenmaal een van mijn favoriete boeken, en niet zo bekend. Angelfall, het eerste boek, was gereleased 2011, dus het vervolg zou in 2012 moeten uitgekomen zijn. Zo stond het ook op goodreads, maar tegen het einde van 2012 veranderden ze de releasedatum naar '2013', niets meer. Ik hield dus al mijn hart vast of het er echt van ging komen in 2013, maar het ziet er naar uit dat het echt zo ver is! Er staat nu al 'oktober 2013'. Ik ben met weinig gelukkig :).

3 opmerkingen:

  1. Ik weet niet of je het al gehoord hebt, maar VA gaat echt verfilmd worden! Er zijn zelfs al acteurs gecast voor Rose, Lissa en Dimitri (Zoey Deutch als Rose, Lucy Fry als Lissa and Danila Kozlovsky als Dimitri). Ik ben heel benieuwd hoe de film gaat worden!

    So Bookalicious

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was er juist een bericht over aan het schrijven! Enkele seconden geleden gepost! Ik had het deze ochtend gelezen.

      Verwijderen
  2. Adrians POV, dat gaat echt hilarisch worden :D

    BeantwoordenVerwijderen