28-02-2013

Gelezen en Verteerd: februari


The Indigo Spell - Richelle Mead | review

Deze maand heb ik niet zo veel gelezen, maar dat had ik ook niet verwacht. Een week voor de release van The Indigo Spell was ik al te opgewonden om nog aan een nieuw boek te beginnen en ik heb nog weken na dat ik The Indigo Spell uit had nog stukjes herlezen en herlezen. Ik kan je dus ook wel vertellen dat The Indigo Spell mijn favoriete boek is van de maand. Bovendien moest ik ook een boek voor Frans lezen, dat bijna uit is, en ik moet zeker zeggen dat ik lang niet zo sterk sta in Frans als in Engels. Dus dat boek gaat absoluut niet snel vooruit. Alleszins, ik hoop deze maand wat meer boeken te lezen, want nu zit ik weer achter op het schema van acht boeken per maand, oeps...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten