22-02-2013

Top Ten Friday - Leuke boeken zonder review


Deze vrijdag heb ik voor het onderwerp: Top Ten Books You Loved But Never Wrote A Review For gekozen. Welke boeken hebben ondanks hun awesomeness toch geen review gekregen. Ik heb er wel een paar, spijtig en raar genoeg, want meestal schrijf ik reviews over boeken die ik leuk vond, en helemaal niet zo vaak over boeken die zozo waren of zelfs slecht.

1. Legend - Marie Lu
Ik vergeet altijd dat ik van dit boek geen review geschreven heb, ookal vond ik het zo'n leuke. Ik heb geen idee waarom niet. Ik ben nog steeds bezig aan de review van het vervolg, Prodigy (ik weet dat die review lang op zich laat wachten), maar omdat ik geen review heb geschreven van het vorige boek weet ik niet echt of ik nu Legend bij in deze review neem of niet. Dilemma's.

2. Seraphina - Rachel Hartman
Redelijk recent. Mijn post-it met puntjes van alles wat ik in mijn review wou schrijven stond klaar, maar het is er niet van gekomen.Ik was in een ander boek begonnen en dit helemaal uit het oog verloren, wie weet komt het er nog van.

3. Shadow and Bone - Leigh Bardugo
Dit is een boek uit de laatste drie maanden van 2012, heel drukke maanden. Ik heb toen niet zo veel gelezen, en ik moet zeggen dat de boeken die ik toen gelezen heb, mij niet zo fris meer in mijn geheugen zitten, vreemd.

4. Slumber - Samantha Young
Deze heb ik op vakantie zonder internet gelezen. Tegen dat ik terug was had ik al verschillende andere boeken gelezen, die ik eerst gereviewd heb en is deze achterop gevallen.

5. Anna dressed in Blood - Kendare Blake
Een raadsel waarom dit boek geen review heeft. Ik heb absoluut geen excuus.

6. Grave Mercy - Robin Lafevers
De post-it stond klaar, net zoals bij Seraphina, en ook geen review.

7. Hushed - Kelley York
De review van dit boek is halfaf, maar staat al enkele maanden in mijn concepten. Door de start van school in september, ben ik hem denk ik uit het oog verloren.

Dit zijn zo wat de toppers. Ik zal mij voornemen om voor drie boeken van deze lijst in 2013 een review te schrijven. Ik ben benieuwd!

1 opmerking:

  1. Wat jammer dat je nog geen review hebt van Anna Dressed in Blood. Ik heb er veel positiefs over gehoord en ben erg benieuwd naar jouw mening.

    BeantwoordenVerwijderen