24-02-2013

Leesvoer vernieuwd

Leesvoer krijgt vanaf nu een nieuwe invulling. Normaal gezien post ik een bericht wanneer ik enkele nieuwe boeken heb, maar dat was niet zo praktisch. Wanneer ik boeken koop, wil ik eigenlijk gewoon direct beginnen lezen in plaats van eerst een bericht te posten, en voor ik het wist was de helft van het leesvoer al gelezen eer het bericht gepost was.

Een paar dagen geleden kreeg ik een idee voor een nieuwe rubriek, toen ik zocht naar een gepaste naam, moest ik denken aan Leesvoer en dat ik met die rubriek eigenlijk niet veel deed, dus voila. Leesvoer wordt vernieuwd!

Elke maand, ergens de eerste dagen, zal ik een leesvoer posten met 1, 3 of 5 boeken in. Die boeken staan helemaal bovenaan op mijn to-readlijst en plan ik die maand de lezen. Ik ben ook van plan dat pakketje van 1, 3 of 5 boeken te kopen in het begin van die maand.

Het aantal boeken hangt natuurlijk af wat voor soort maand het is, tijdens een examenmaand plan ik niet om 5 boeken gelezen te krijgen. Tijdens een vakantiemaand zeker meer dan 5. Natuurlijk wil ik ook nog een beetje beenruimte, dus als ik midden in de maand een leuk boek ontdek dat ik meteen wil lezen, ik dat kan en niet in het begin van de maand mezelf al 10 boeken heb opgelegd om te lezen.

Ziezo, maart zal de spits afbijten binnen enkele dagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten