02-08-2013

Gelezen en Verteerd | juli


Ik heb heel wat boeken verslonden deze maand. Heeldere dagen lekker niets doen met een boek in de zetel, dat noem ik vakantie. Een overzicht:

A Face Like Glass - Frances Hardinge
Slated - Terry Teri
Unspoken - Sarah Rees Brennan
The Crimson Crown - Cinda Williams Chima
Throught the Ever Night - Veronica Rossi
Second Chance  Summer - Morgan Matson
The Maze Runner - James Dashner
Saving June - Hannah Harrington
The Selection - Kiera Cass
Jelllicoe Road - Melina Marchetta
Dragonfly - Julia Golding
Finding Sky - Joss Stirling
Dare You To - Katie McGarry
Demons at Deadnight - A&E Kirk
Fire Country - David Estes

3 beste boeken van de maand
Aangezien ik er zoveel gelezen heb, is het onmogelijk om 1 favoriet te kiezen, daarom een top 3: Saving June, Dare You To, Demons at Deadnight


3 slechtste boeken van de maand
Ik heb ook de drie boeken waarvan ik het minst genoten heb in een top 3 gegoten: The Selection, Dragonfly, Finding Sky

2 opmerkingen:

  1. Waarom finding Sky? Ik vond het een heerlijk boek :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het staat misschien slecht onder het kopje 'slechtste boeken van de maand' wat ik vond het niet echt slecht. Ik heb buiten The Selection heb ik geen slechte boeken gelezen, enkel wat mindere. Ik vond het begin heel erg goed. Maar vanaf alle magische krachten enzo geïntroduceerd werden vond ik dat het verhaal bergaf ging. Het was gewoon niets voor mij.

      Verwijderen