04-08-2013

Vers van de Pers | augustus


Er waren niet zoveel boeken die in augustus uitkomen die mij interessant genoeg leken om een plekje te verdienen in Vers van de Pers, ik heb dus maar een kort lijstje van vier boeken.


Crown of Midnight - Sarah J. Maas | 15 augustus
Deze is al langs geweest bij het Leesvoer van deze maand. Even herhalen: Crown of Midnight is het vervolg op Throne of Glass. Het tweede boek in de heerlijke fantasy-reeks die de assassin Celaena Sardothien volgt.

Infinityglass - Myra McEntire | 6 augustus
Nog een vervolg, Infinityglass is het derde boek in de Hourglass-serie. Ik heb enkel nog maar het eerste boek, Hourglass gelezen en het is al een tijdje geleden. Ik weet dus niet wanneer ik deze reeks terug ga oppakken.

Between the Devil and the Deep Blue Sea - April Genevieve Tucholke | 15 augustus
Between the Devil and the Deep Blue Sea is het debuut van April Genevieve Tucholke, en ik ben zeker benieuwd naar het verhaal. De korte inhoud klinkt alvast interessant en de cover is een echte blikvanger.

Deception - C.J. Redwine | 27 augustus
En om af te sluiten nog een vervolg, deze keer op Defiance, een interessant boek dat zich af speelt zich in een aparte wereld. Ik ga Deception zeker in het oog houden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten