03-08-2013

Leesvoer | augustus

Ik heb voor augustus maar twee boeken uitgekozen voor Leesvoer, omdat ik op dit moment nog geen andere boeken heb gevonden die ik echt wou lezen. Ik hoop natuurlijk veel meer boeken te lezen dan twee, hopelijk krijg ik wat inspiratie tijdens de maand. Deze twee boeken ga ik alvast heel graag lezen in augustus:


Crown of Midnight - Sarah J. Maas
Dit boek komt op 15 augustus uit en ik heb het al besteld. Ik weet dus al wat ik op 15 augustus ga doen en ik kan echt niet wachten tot het zover is. Crown of Midnight is het vervolg op Throne of Glass, een fantasy-reeks door Sarah. J. Maas. Je kunt mijn review van Throne of Glass hier lezen.

Pivot Point - Kasie West
Pivot Point wil ik ook al een hele tijd lezen, want ik heb er al ongelooflijk veel goede dingen over gelezen. Ik ben erg benieuwd!

Als je nog aanraders hebt, zeker achterlaten, want zoals je ziet heb ik nood aan leesvoer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten