31-12-2011

Gelezen en Verteerd: december

  • Shade - Jeri Smith-Ready
  • Hex Hall - Rachel Hawkins
  • The Iron Queen - Julie Kagawa
  • Bloodlines - Richelle Mead
  • Shatter Me - Tahereh Mafi
  • Catching Jordan - Miranda Kenneally
  • The Scorpio Races - Maggie Stiefvater
Op het eerste zicht lijkt het alsof ik niet veel boeken gelezen heb en daar is een reden voor: examens. Maar ik heb ook wel de hele Vampire Academy-reeks herlezen en nog eens herlezen en nog eens herlezen. Ik ben echt verslaaaaafd. Wat grappig is, is dat toen ik de reeks voor het eerst las ik ze ook supergoed vond, maar nu, nu ik ze opnieuw gelezen heb, vind ik ze nog beter dan supergoed! Echt waar, als je ze nog niet gelezen hebt, shame on you! Hier is mijn review en die vijf sterren zijn meer als verdiend.

Deze maand kan ik echt niet kiezen wie nu mijn favoriet is. Reviews van de laatste vier zijn onderweg (de eerste drie zijn reeksen waarvan er vervolgen verschenen zijn, die ik eerst ga lezen). Ik heb die laatste vier trouwens op 5 dagen uitgelezen, een boek per dag: crimineel... :O

Geen opmerkingen:

Een reactie posten