31-12-2011

TGIF 30/12


First & Last: What was the first book you read in 2011 and the last you finished in 2011? How do you feel about these books? Would you recommend them to other readers?

Sorry dat ik een dag te laat ben, maar tijdens de vakantie verlies ik elk besef van tijd. Nu, de vraag. Voor dat eerste boek moet ik op goodreads vertrouwen, ik weet dus niet 100% zeker dat dat het eerste boek van 2011 is.

Eerste boek: Peaches - Jodi Lynn Anderson
Een boek van het genre realistische fictie, ik weet er niet meer alles over, maar nog wel dat het over drie meisjes gaat in een perzikkenboomgaard. Het is een eerste boek in een reeks van drie.

Laatste boek: The Scorpio Races - Maggie Stiefvater
Het nieuwe boek van Maggie Stiefvater! Het is echt heeel mooi geschreven en tot mijn eigen verbazing vond ik het echt leuk om te lezen ookal gaat het soms wat traag.

Ziezo, je kunt ook altijd laten weten wat jouw eerste en laatste boeken van 2011 waren!


Veel leesplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten