10-12-2011

Top on the 10th: Cliffhangers


Deze maand gaat het over cliffhangers. Het gaat natuurlijk alleen over de boeken die ik tot nu toe gelezen heb en waarvan ik dacht: wacht, WAT?! Is dit een drukfout? Waar is het volgende hoofdstuk? Is het uit?! Ik vind cliffhangers eigenlijk wel leuk, alhoewel er heel veel mensen die er een hekel aan hebben. Hier komen ze:

1. Catching Fire - Suzanne Collins
Dat was echt een enorme cliffhanger, zo het laatste zinnetje, het allerlaatste zinnetje! Gelukkig moest ik toen niet wachten op een vervolg, aangezien ik het derde al gekocht had... :)

2. Delirium - Lauren Oliver
Dat einde is zooo erg! Waarom? Waarom? Wat is er mis met happy ever after? Damn, ik kan niet wachten op het vervolg, ik moet echt weten hoe het gaat aflopen.

3. City of Fallen Angels - Cassandra Clare
Alles goed en opgelost, *gelukkige zucht*. En dan kom je aan de laatste pagina of twee en ALLES veranderd. OMG, Cassandra Clare, als je het volgende boek niet snel releases...

4. Crescendo - Becca Fitzpatrick
Net zoals bij City of Fallen Angels. Alles in orde en de laatste pagina, BAM. 

5. Spirit Bound - Richelle Mead
Ok, dit is niet echt een cliffhanger, maar dat laatste zinnetje is zo thuthuthuduuuu. "They execute traitors" Thududuududuu. Zie je.

6. City of Bones - Cassandra Clare
Ja, Cassie Clare is goed in cliffhangers. Ik ben nog nooit zo kwaad op een auteur geweest dan wanneer ik City of Bones had gelezen. Broer & zus, WAT?! Vanaf dat Valentine zegt dat Jace en Clary broer en zus zijn, verwachte ik elk moment dat ik dichter en dichter het einde van het boek naderde dat Valentine te voorschijn zou springen en zeggen "Grapje!". En dat moment kwam niet, mwehehehe :'(.

Als ik nog een paar serieuze cliffhangers vergeten ben, laat het weten. En oja, laat ook weten wat jouw mening over cliffies is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten