17-12-2011

Polls - Vers van de Pers: Nederlands & Engels lezen

Ik heb twee aankondingingen en voorstellen, ten eerste:

Aangezien er regelmatig gevraagd wordt naar wanneer een Nederlandse vertaling van een boek uitkomt, wil ik iets nieuws invoeren. Misschien zal ik nu ook een Nederlandse versie van Vers van de Pers doen, elke eerste dag van een maand met verwachte vertalingen van YA-boeken.

Dat anderszijds, ik doe een poll, als je even naar rechts kijkt in de zijbalk. Daar kun je laten weten of je het een goed idee vindt, dan kan ik zien of mensen geïnteresseerd zijn. Vergeet dus niet de stemmen (open tot 31 december)!

Ten tweede:

Eigenlijk een tegenargument op mijn eerste voorstel maar laat ik het nog maar eens zeggen, vertaalde versies zijn nooit zo goed als de originele versies. En blijkbaar zien mensen er tegenop op een Engels boek vast te pakken. Zal ik een bericht schrijven over hoe 'over te schakelen' naar Engels en andere tips voor Engels lezende dummies? Dat kun je laten weten in de tweede poll, onder die van Vers van de Pers. Je kunt stemmen tot 31 december!

Thanks! En nog veel leesplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten