01-12-2011

Vers van de pers: december

Het is december! Een van de leukste maanden van het jaar en nee, dat komt niet door de examens. Ik heb het over Kerstmis, nieuwjaar en twee weken vakantie. En ook een paar leuke nieuwe boeken:

Clockwork Prince - Cassandra Clare: 6 december
Joepie! Nog een Cassandra Clare boek! Dit is het tweede boek van de Infernal Devices en hoewel ik The Mortal Instruments beter vind ben ik toch wel erg blij dat deze uit is. Ik ga snel nog eerst Clockwork Angel herlezen (het eerste boek) en dan bestel ik het!





Touch of Power - Maria V. Snyder: 20 december
Met dit boek maakte je al kennis in Wachten op Woensdag en zoals ik daar al zei ben ik fan van Maria V. Snyder. Dit is het eerste boek uit haar nieuwe reeks, ik ben benieuwd. En ik kijk uit naar nog een fantasy-boek. Het is al tijdje geleden dat ik er nog eens één gelezen heb.






Catching Jordan  - Miranda Kenneally: 01 december
Dit boek heeft ook al een plaatsje gekregen in Wachten op Woensdag. Dit is realistische fictie en het doet me een beetje denken aan de film 'She's the man', en dat is positief want ik vind dat een coole film. Lees de achterkant eens!







Kiss, Crush, Collide - Christina Meredith: 27 december
Sommige mensen (die al een exemplaar hebben gekregen van publisher, schrijver, etc) zeggen dat het vergelijkbaar is met Simone Elkeles boeken. Alhoewel de meningen zijn verdeelt of het even goed is als Simone Elkeles. We will see...






Still Waters - Emma Carlson Berne: 20 december
Dit ziet redelijk eng en griezelig uit. Je moet de achterkant maar eens lezen. En ook de cover heeft iets griezelig. Whaa!








Deadly Little Voices - Laurie Faria Stolarz: 6 december
Deadly Little Voices is het vierde boek in van een reeks en schrijfster waar ik nog nooit van gehoord had. Maar nu dus wel. Het is een paranormal romance - boek en de achterkant (van het eerste boek) spreekt me wel aan, de covers ook trouwens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten