25-10-2011

Wachten op woensdag



What girl doesn't want to be surrounded by gorgeous jocks day in and day out? Jordan Woods isn't just surrounded by hot guys, though-she leads them as the captain and quarterback of her high school football team. They all see her as one of the guys, and that's just fine. As long as she gets her athletic scholarship to a powerhouse university. But now there's a new guy in town who threatens her starting position... suddenly she's hoping he'll see her as more than just a teammate.
 Waarom ik niet kan wachten: Ik denk dat het komt omdat het me een beetje doet denken aan de film 'She's the man', wat ik fantastische film vind :D. Nu is het gewoon American football in plaats van voetbal en het hoofdpersonage doet niet alsof ze een man is. Maar zeg nu zelf, het is toch normaal dat het mij er aan doet denken. Anyway, ziet er wel een leuk boek uit. En ik spot Simone Elkeles* op de cover staat, en als Simone Elkeles zegt dat het een 'MUST-READ' is, dan is het dat ook!

1 december 2011

* Simone Elkeles is de schrijfster van Perfect Chemistry en Rules of Attraction en nog andere boeken (deze twee heb ik gelezen). BTW, ik was helemaal vergeten dat ik nog geen review van Rules of Attraction had gedaan, waarschijnlijk door dat ik dat op het vliegtuig gelezen heb. Maar ik heb het nu opnieuw gelezen, dus de review komt eraan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten