14-10-2011

TGIF 14/10


Where do you grab a book and get lost in it? Show us your favorite spot you like to read at.

Ik heb eigelijk twee favoriete plaatsen om te lezen. Natuurlijk is mijn bed daar één van. Moet ik daarbij nog meer uitleg geven? Ik denk het niet. Een andere plek waar ik veel lees is aan mijn bureau. Niet de confortabelste plaats maar toch. Ik breng heel wat tijd lezen op mijn bureaustoel door in verschillende houdingen (en ik ben lenig :p). Ik lees nooit op school, of toch super zelden. Ten eerst omdat ik mijn boeken niet graag meeneem. Ik wil niet dat ze beschadigd graken en gezien de meerderheid paperback is...plus, mijn boekentas is al zwaar genoeg zonder boek. Ten tweede kun je op school nooit door lezen. En natuurlijk ga ik niet op school tijdens de speeltijd zitten lezen. Er is nog één plaats waar ik nog graag lees en dat is in de auto, maar enkel voor een echt lange rit. Minimum 2 uur. Gelukkig heb ik het geluk dat ik niet wagenziek ben :). En oja, je kon dit alles eigenlijk ook al lezen op mijn Emma-pagina onder het kopje: Waar?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten