01-10-2011

Vers van de pers - Oktober


De interessantse releases (volgens mij) in oktober. Deze maand heb ik 7 boeken uitgekozen. En er zitten er een paar héél interessante bij:

Silence - Beccafitzpatrick: 4 oktober
Laten we de spits afbijten met Silence, een boek waar ik al heel lang naar uitkijk. Ik heb de twee vorige delen al gelezen: Hush, hush en Crescendo. Ik ben dus heel blij dat ik eindelijk te weten ga komen wat er gaat gebeuren. Dit is een boekenreeks over engelen of liever gevallen engelen. Je kunt altijd mijn review van Hush, hush lezen.



 
Carrier of the Mark - Leigh Fallon: 4 oktober
Uit de cover afleidend is het een typisch paranormal romance novel. Het viel me wel op dat het zich eens niet in de VS afspeelt, maar in ierland. Een aangename verandering!







Past Perfect - Leila Sales: 4 oktober
Dit is realistische fictie. Het ziet er leuk, op de cover afgaand. En ik ben het ook al een paar keer op andere boekenblogs tegengekomen, met positieve reviews. Wishlist-potential?








Dearly, departed - Lia Habel: 18 oktober
Wat me opviel aan dit boek is, is dat het over zombies gaat! Dat is zeldzaam, je komt vampiers, weerwolven, engelen en faeries veel meer tegen. Daarenboven speelt zich af in 2195 en heeft toch een vleugje verleden (check de cover en de achterkant insinueerd ook zoiets). Zodra het uit is zet ik het op mijn amazon-wishlist!
  


 
The Iron Knight - Julie Kagawa: 25 oktober
Ik ben al lang aan het zeggen dat ik deze reeks ga lezen en dat ga ik ook doen. Ik heb het gevoel dat iedereen het al gelezen heb behalve ik. Dit is dus het vierde deel in de reeks en als ik me niet vergis is het thema faeries. Ik heb nog niet veel faerie-boeken gelezen, dus ik ben benieuwd (waarom iedereen het zo goed vindt).




Eve - Anna Carey: 4 oktober
Dystopia! Of toch een beetje, het speelt zich af in 2032 en het heeft ook iets paranormal romance-ig. Wel geen fan van de cover, maar dat anderzijds...







Between the Sea and the Sky - Jaclyn Dolamore: 25 oktober
Een boek met als thema zeemeerminnen, dat is bijna even zeldzaam als zombie, misschien wel zelfs zeldzamer. Ik vraag me wel af in wat voor een tijd het zich afspeelt, want dat kan ik precies niet afleiden uit de achterflap. Alleszins, het ziet er leuk uit.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten