31-10-2011

Gelezen en Verteerd: Oktober

  • The DUFF - Kody Keplinger
  • I'd Tell You I Love You but then I'd Have to Kill You - Ally Carter
  • Wither - Lauren DeStefano
  • De Aardbeienplukker -Monica Feth
  • Silence - Becca Fitzpatrick
Nope, niet veel gelezen. Twee redenen: boekentekort en boekbespreking. Jep, deze maand had (weeral) een boekentekort, ik moet beter de bestellingen van mijn boeken regelen. Ik heb zeker twee weken zonder gezeten. En deze maand moest ik ook een boekbespreking maken :O. Voor school. Bah, ik haat boekbesprekingen van boeken die ik niet zelf kan kiezen. We kregen deze keer weer een lijst met allemaal boeken over problemen. Of mensen met problemen, meer nog mensen uit minderheden met problemen. Zoals je waarschijnlijk al kunt raden ben ik voor de Aardbeienplukker gegaan. Help, nog nooit was lezen zo'n kwelling. Lang verhaal kort: ik heb er een tijdje over gedaan :s. Maar ik heb wel heel wat boeken opnieuw gelezen. Ik heb Verraad in de Dalen van Kristin Cashore herlezen. Ik heb ook Rules of Attraction herlezen en ook een beetje City of Bones. Ziezo.

Favoriet van de maand
Deze gaat naar The DUFF. Alhoewel Silence ook goed was.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten