01-11-2011

Vers van de pers: November

Ook in november komen er een heleboel boeken uit. Deze vijf vielen mij op en spraken mij aan:


Crossed - Ally Condie: 1 november
Dit is het vervolg op Matched en zoals je kunt lezen in mijn review, verwacht dat er meer gaat gebeuren in Crossed. Ik had het gevoel dat Matched een aanloopje was. Hopelijk barst de hel los in Crossed! (FYI, dit is dystopia)







The Pledge - Kimberly Derting: 15 november
En we zetten de trend verder met nog een dytopia-boek. Met dit boek heb je al kennis gemaakt in Wachten op woensdag (de eerste Wachten op woensdag, wow :p). Ik ken Kimberly Derting (niet persoonlijk, wel haar vorige boek(en)) en ik vind haar goed en dystopia van een goede schrijfster kan ik niet weerstaan :).




Legend - Marie Lu: 29 november
En we zetten de trend verder met nog een dystopia-boek :D. De cover heeft iets Hunger Gamish en het gaat weer over een corrupte maatschappij, maar dat is typisch dystopia. Super!







Shatter Me - Tahereh Mafi: 15 november
En we zetten de trend verder met nog een dystopia-boek (OMG, ik had echt niet door dat vier van de vijf boeken dystopia was, maar naar mijn mening is dat geen probleem :p). Deze ziet er echt cool uit en de bloggers die het al gelezen hebben zeiden hetzelfde.






Last Breath - Rachel Caine: 1 november
Ten laatste géén dystopia maar vamps. Dit is al het elfde boek van de Morganville Vampires en ik heb de eerste nog niet eens gelezen. Ooit, ooit, ga ik ze lezen. De eerste staat al op mijn wishlist, dat is een vooruitgang. De covers suck wel.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten