16-11-2011

Leesvoer 16/11


Vandaag kwam er een grote kartonnen doos van Amazon aan, joepie! Ik heb deze keer op tijd doorgegeven welke boeken ik wou dus zaten er geen twee boekenloze weken tussen, gelukkig. Deze boeken zaten erin:


Delirium - Lauren Oliver:  Een erg populair boek, de Nederlandse vertaling is zelfs al in aantocht. Misschien herken je het niet omdat dit de paperback cover is. Het is dystopia (hoera!) en zoals ik al zei, erg geliefd.

Outside In - Maria V. Snyder: Ik heb het eerste boek (Inside Out)van deze reeks in het begin van november gelezen en ik moet echt weten wat er gaat gebeuren, want het was een superspannend boek . Helaas is dit ook het laatste boek van deze reeks. BTW, dit is ook dystopia.

Shade - Jeri Smith-Ready: Over dit boek heb ik al toch al wat gehoord en de achterkant spreekt me wel aan. Het is een boek dat onder het paranormal-romance genre thuishoort. Ik ben benieuwd...

Wolfsbane - Andrea Cremer: Van deze reeks heb ik ook het eerste boek (Nightshade) eerder deze maand gelezen en het beviel me zeker wel. Zo wel dat ik het vervolg deze keer ook bestelt heb. Prachtige cover trouwens. Oja, dit is paranormal romance, met weerrrrwolven.

The Iron Daughter - Julie Kagawa: Het heeft lang geduurd voor ik aan deze reeks begonnen ben maar het gaat niet lang duren voor deze reeks uit is. Het eerste boek (The Iron King) heb ik ook begin deze maand gelezen en het was super! Daarom heb ik het tweede boek ook besteld en waarschijnlijk ga ik met dit boek beginnen. Ik heb de volgende twee vervolgen nog niet besteld omdat ik het een beetje wil rekken, anders is het veel te snel uit :(.

Hex Hall - Rachel Hawkins: Ik weet het, debiele cover (echt de slechtste cover die ooit gezien heb, wow). De hardcover cover is veeeeel leuker. Maar tja, uiteindelijk gaat wat erin het boek staat (toch spijtig, pfff). Dit is het eerste boek in een reeks over een heksen kostschool, als ik mij niet vergis. Boeken over kostscholen zijn nog nooit tegengevallen bij mij dus waarom deze wel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten