25-11-2011

TGIF 25/11


When You're Not Reading: What occupies your time when your nose isn't stuck in a book?

Wat doe ik als ik niet aan het lezen ben ... Ik heb het moeten opsplitsen in twee categorieën: met en zonder pc. Anders werd het iets te chaotisch. Ok, laten we beginnen met het achter de pc gedeelte.

Deze categorie kan ik zelfs nog eens opsplitsen, boeken-related en niet-boeken-related. De dingen die ik doe die te maken hebben met boeken op mijn computer zijn onder andere op goodreads rondsnuffelen, opzoek naar nieuwe releasings en interessante boeken die ik zou willen lezen. Natuurlijk hoort bloggen er ook bij, sinds dit nog steeds een boekenblog is. Of ik check andere boekenblogs. De laatste tijd spendeer ik ook redelijk wat tijd op Amazon, mijn wishlist uitbereidend :D. Ziezo, maar buiten boeken heb ik ook nog een leven, ik ontwerp graag dingen van Sims-huizen tot afbeeldingen met mijn favoriete programma: Xara (Photo & Graphic Designer). Ik kijk ook graag op webshops, zoals die van de H&M en andere kledingwinkels en de laatste tijd ook de website van Ikea. Niet dat ik iets koop online, het is gewoon leuk om door de catalogus te bladeren. Geen idee waarom ik dat leuk vind (ik ben volgens mij erfelijk belast).

Nu, als ik niet achter die pc van mij zit ben ik misschien huiswerk aan het maken (of ik zit op school duh!). Normaal gezien zou ik ook wel eens gaan shoppen, maar we zitten op het einde van het jaar en mijn kledingbudget is op, weg, parti, finito! Ik heb geen tv, dus tv-kijken neemt geen tijd in beslag. Ik kan ook mijn kamer aan het opruimen zijn maar dat is niet waarschijnlijk :D. En dan heb ik nog één laatste hobby, bakken. En liefst cupcakes, ik ben een cupcake-chef (al zeg ik het zelf), mijn cupcakes met botercrème en chocoladespikkels zijn heeeemels (krijg je al honger?)!

Ok, ik geeft het toe, ik spendeer veel tijd aan boeken. But hey! I like it!

FYI, dit alles (en nog meer) kon je ook lezen op mijn 'Emma' pagina. Ik heb hem een paar weken geleden ook nog eens geupdated.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten