08-11-2011

Giveaway Alert


 Ik heb iets nieuws. Ojaaa. Als je een beetje thuis bent in de blogosphere en dan heb ik het vooral over YA-blogosphere, weet je zeker dat een blog zo nu en dan een giveaway doet. Het is wat het woord zegt, ze geven één of meerdere boeken weg. Nu, het probleem is dat de YA-community veel groter is in de US. En heel begrijpelijk zenden die Amerikaanse bloggers enkel in de US want internationale verzendingskosten zijn heel wat duurder. En zo zie ik keer op keer gratis boeken aan mijn neus voorbij vliegen want ik woon nog steeds in België. Bij bloggers vind ik het begrijpelijk dat ze enkel voor de US (en soms ook Canada) gaan, maar voor goodreads is dat niet acceptabel :(. Voor als je het nog niet wist, ja, op goodreads kun je ook boeken winnen, maar soms zijn die enkel verkrijgbaar in US, Canada en de UK. Waaat?! Is het zo moeilijk om het kanaal over te steken?

In deze berichten hou ik jullie zo wat op de hoogte waar je gratis boeken kunt winnen, op goodreads of wanneer een zeldzame blogger het waagt internationaal te verzenden. Interessant dus...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten