03-11-2011

Leesvoer 3/11


Toen ik deze namiddag nog eens de bibsite checkte, kon ik mijn ogen niet geloven! Er waren maar loefst drie boeken die op mijn to-read lijst stonden. Eentje bleek uiteindelijk toch gereserveerd te zijn, maar ik ben toch met een buit(je) van twee boeken terug naar huis kunnen gaan. Hier zijn ze:

Perfect Chemistry - Simone Elkeles: Ok, ik weet dat ik deze al gelezen heb, maar doordat ik net Rules of Attraction herlezen heb wou ik nu ook Perfect Chemistry herlezen. Check hier mijn review.

Heartbeat - Maggie Stiefvater: Ik heb haar Wolves of Mercy Falls reeks al gelezen, dus is nu tijd om een nieuwe reeks van deze goede schrijfster te starten. Dit is het eerste deel, het tweede deel was er normaal ook maar dat was dat boek dat (3x 'dat' :p) gereserveerd was, too bad! Over nieuwe reeksen gesproken, haar eerste boek van een spiksplinternieuwe reeks is onlangs uitgekomen: check het op goodreads.

Ik heb nog boeken over van mijn leesvoer XL (heel wat eigenlijk, ik probeer echt zuinig te zijn.). Ik heb er al twee gelezen en in mijn derde ben ik wel al over de helft. Wat leuk! Weten dat er nog zoveel goede ongelezen boeken in mijn bezit zijn :D.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten