11-11-2011

TGIF 11/11

Ik zou jullie er eerst even op willen wijzen dat het vandaag 11.11.11 is. Dat komt maar één keer voor per eeuw. Even een minuut stilte...:) Ok, let's start!

Love-Hate Relationship: Which characters from a book do you love to hate?

Ik had eerst moeite met het verstaan van de vraag, al de gelove en gehate door elkaar. Ik kon er even niets van maken. Maar, ok, aan welke personages heb ik een hekel. Natuurlijk de grote slechterikken zoals President Snow in de Hunger Games, Leck uit Graceling, Jeannine uit Divergent, Voldemort uit Harry Potter,... noem maar op. Maar ik heb ook een hekel aan zagerige hoofdpersonages die niets zelf kunnen en altijd uit de nood moeten geholpen worden. Zoals bijvoorbeeld Ever uit Evermore, maar er zijn er zeker nog meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten