14-11-2011

Hunger Games trailer, YES!


Oh dear lord! De trailer is er! En hier is mijn commentaar: akqsdhkqfdgndqfjbqi. En nu echt, ik heb zelfs screenscraps gemaakt, hey!











 Het Hek... Meters hoog, dik,... nope nope nope. Daar kan zelfs een dystopianoob zoals ik door. Pwapwapwaaaa











De hoovercraft! Oje, zover ik het kan zien ziet het er goed uit. Oh, dit wordt leuk.











 District 12. Wat moet ik nog meer zeggen. Ik heb heel veel medelijden en de film is nog niet eens goed begonnen.











 Oh god, ik haat u. Haar make-up is trouwens ook lelijk, maar dat is natuurlijk zoals het hoort bij de capitool mensen. Ik had wel nog wat meer overdreven make-up willen hebben, ik zag als paarse veerwimpers en glitters overal.











Nog Effie, dezelfde commentaar. Oja, ik vind haar kleding ook lelijk, maar ja dat hoort ook.











Go Katniss! Je moet ook ff naar die Peacekeeper kijken,die zijn smoel. Maar wat kan ik zeggen, als ik in zo'n pakje gepropt was zou ik waarschijnlijk ook zo kijken, alhoewel ik vind dat die helmpjes wel een extra touch geven :D.











 Ocharme! Check die waterige oogjes, hij kijkt ook kwaad. Oh, dit is de perfecte gezichtsuitdrukking voor dit moment, zeg nu zelf. Ocharme...




 The Ugly Truth. Ja, als ik Katniss was zou ik ook een beetje wanhopig zijn (en liefst ook even koelbloedig, maar helaas...)

 
 Ja! Laten we dat vooral niet vergeten. Leve de boeken, leve de boeken, leve de boeken. Al die mensen die die boeken nu gaan lezen NADAT ze de film hebben gezien, it's a crime.

Waaaat? Dat is het capitool. Uh, Skyscrapers, enorme gebouwen, rare vormen, zo van die bollen op palen, nee? Zelfs New York ziet er futuristischer uit. Teleurgesteld... :(

Oh, Cinna, jij bent zo wijs en goed! Cinna is echt een van mijn favoriete personages (oeps, ik ben hem vergeten te zetten bij favoriete bijrollen op TotT, shame on me, ik zal hem er bijzetten).

Nee. Nee. Nee. Costume designers! Nu kun je je eens uitleven en eens superspectaculair kleed maken met zoveel edelstenen die flikkeren als vlammen en jullie komen met dit?!!! Zoiets?!!! Nee, dit is echt....echt....abominabel. En dan Caesar, ik dacht blauwe lippen en oogschaduw, niet alleen blauw haar?  Diep teleurstellend deel van deze trailer (en film)

Rue! Wat een snoesje! Ik ga zo hard wenen!

Niet zo'n snoesje... Cato. Als je wist wat ik wist, Cato, zou je nu niet zo arrogant doen...

 Katniss de scherpschutster, oh de actie in deze film wordt zooooooooooo cooooooool! Toch?!

In het begin had ik hekel aan je, Haymitch, maar nu niet meer. Zolang je maar nuchter bent...

De mensgeworden cuteness. Hier is Peeta echt zoals hij Peeta is.

De ondergrondse gangen onder de arena. Oef, nu komt het echt dichterbij. En check al die peacekeepers, daar zijn er precies ook te veel van.
 Ok, dan ga ik wenen, dat weet ik zeker.

 Katniss ziet er op deze screenscrap zo bang uit, terecht dat wel. En nog eens, Cinna is geweldig!

Hey! I like your boots! Zo wil ik er ook nog wel.

Is dit de cornucopia? Cornu Copia, Hoorn Overvloed. Ligt het aan mij of is de cornucopia echt wel zo'n gouden hoorn met stuff in gepropt en dan ook nog zo wat spullen er rond. Ik heb geen groot goud ding gezien.... :O

Hell yeah!

 Twee woorden:  Te Lang.

En dan nog bijkomende commentaar, ik vond dat muziekje erbij echt wel cool en passend. Zalige trailer. Ik kan nieeeeet wachten tot ik deze film kan zien. Zo dat was mijn wetenschappelijke analyse van de trailer! Ik ga de boeken nog maar eens herlezen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten