30-11-2011

Gelezen en verteerd: November

  • Nightshade - Andrea Cremer
  • The Iron King - Julie Kagawa
  • Enclave - Ann Aguirre
  • Cross My Heart and Hope to Spy - Ally Carter
  • Inside Out - Marie V. Snyder
  • Jongens, beren en bergschoenen - Abby McDonald
  • De Gave van Katsa - Kirsten Cashore (herlezen)
  • The Iron Daughter - Julie Kagawa
  • Beautiful Disaster - Jamie McGuire
  • Delirium - Lauren Oliver
November was een goede maand qua boeken. Ik heb heel wat toffe boeken gelezen, het was dus moeilijk om een favoriet te kiezen en dat is mij dus ook niet gelukt.

Favoriet(en) van de maand
The Iron King/Daughter mogen er al zeker allebei in, maar laten we zeker ook niet Beautiful Disaster vergeten. En nog één laatste: Enclave.

Amai, ik hoop dat er in december ook zo'n leuke boeken langs gaan komen. Ik heb nog steeds ongelezen boeken van mijn laatste leesvoer. Ik had gedacht dat ze deze maand allemaal uit zouden zijn maar nee, het was superdruk op school en de examens staan voor de deur. O, nee! :O

Geen opmerkingen:

Een reactie posten