29-10-2011

Leesvoer XL 29/10

 Joepie! Mijn boeken die ik bestelt had zijn gisteren aangekomen. Tijd voor een extra grote leesvoer!


Silence - Becca Fitzpatrick: Eindelijk! Het derde deel van de Hush, hush. Ik ben in deze gisteren begonnen. Over de twee voorgaande boeken heb ik al een review geschreven.

Enclave - Ann Aguirre: Dit is een distopia-boek. Ik ben het nog niet zo veel keer tegengekomen op andere blogs, maar wat er dan wel over gezegd wordt, was (heel) positief. Ik ben benieuwd, want ik hou van dystopia!

Nightshade - Andrea Cremer: Nightshade is het eerste boek in reeks over weerwolven. Dit is ook de eerste keer dat ik een boek lees waarin weerwolven echt de hoofdrol spelen. Soms komen ze wel in een boek voor, maar het hoofdpersonage is er nooit één.


The Iron King - Julie Kagawa: Zoals ik gezegd had in TGIF 07/10 heb ik deze in de eerst volgende bestelling bestellen en volia! Faeries kom maar op!

Inside Out - Maria V. Snyder: Van deze schrijfster heb ik al een reeks gelezen (de study-serie, lees hier mijn review). Deze reeks is dystopia en geen fantasy zoals de andere. De achterflap is cool en de cover vind ik toch wel zeer geslaagd!

Cross my heart and hope to spy - Ally Carter: Ik heb een paar weken gelezen het eerste boek van deze reeks gelezen. Het gaat over een meisje dat naar spionnenkostschool gaat. Het is heel plezierig om te lezen, dus heb ik het tweede boek ook gekocht.

Jongens, beren en bergschoenen - Abby McDonald: Deze heb ik van de bib gehaald. Realistische fictie over een meisje dat op vakantie gaat bij haar tante in Canada. Ik denk wel dat het leuk zal zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten