07-10-2011

TGIF 07/10


To-Be-Read's: How big is your pile? Which book keeps getting pushed down the stack, but you keep meaning to read it?

Mijn to-read plank begint zo langzamerhand uit te puilen. Momenteel staan 93 boeken te wachten om gelezen te worden op goodreads. Ik verdeel mijn to-read plank ook op in twee planken: boeken die de bib heeft en diegene ik zal moeten kopen. En die bib-plank is de laatste tijd zo goed als onbestaande. Er staan momenteel maar 11 boeken op. En ik heb de catalogus van de bib laatst nog gecheckt. In kort: de bib koopt veel trager dan ik lees. Een boek dat maar steeds niet gekozen wordt om  gekocht te worden...hmmm. Ik heb er twee. Ten eerste Firelight door Sophie Jordan. Dit was één van de eerste boeken die ik heb toegevoegd op goodreads aan mijn to-read plank. En ik heb het nog steeds niet op mijn echte plank staan. Maar ik ga het lezen! Ooit. Een ander boek is The Iron Knight van Julie Kagawa. Het eerste deel in de reeks. Ik wil deze reeks echt graag lezen! En ik meen het echt, één van mijn volgende bestellingen bevat dit boek! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten