19-10-2011

Wachten op woensdag



Laying hands upon the injured and dying, Avry of Kazan assumes their wounds and diseases into herself. But rather than being honored for her skills, she is hunted. Healers like Avry are accused of spreading the plague that has decimated the Territories, leaving the survivors in a state of chaos.

Stressed and tired from hiding, Avry is abducted by a band of rogues who, shockingly, value her gift above the golden bounty offered for her capture. Their leader, an enigmatic captor-protector with powers of his own, is unequivocal in his demands: Avry must heal a plague-stricken prince—leader of a campaign against her people. As they traverse the daunting Nine Mountains, beset by mercenaries and magical dangers, Avry must decide who is worth healing and what is worth dying for. Because the price of peace may well be her life....

Waarom ik niet kan wachten: ik moet toegeven dat ik achterkant nog niet echt gelezen (waaat?!). Maar ik ken de boeken van Maria Snyder: Goed. Ik heb al de Study-serie van haar gelezen, je kunt hier mijn review lezen, en zoals je daar kunt lezen vond ik de reeks echt wel leuk. Ik ben dus blij dat Maria Snyder aan een nieuwe reeks is begonnen (btw, ik heb juist nog het eerste boek van haar dystopia reeks bestelt, Inside Out). De cover alleen al vertelt me dat het fantasy is, en het is lang geleden dat ik nog echte fantasy heb gelezen. Dat is spijtig, feel free om mij wat boeken aan te raden als je nog leuke fantasy-boeken gelezen hebt. Ik zal alvast deze achterkant eens te goei lezen, maar ik ben er zeker dat het zij WoW*-plaats waard is.


20 december 2011

En ik heb nog iets waarvoor ik niet kan wachten. Ik wou dit eigenlijk al vorige woensdag melden maar ik was het glad vergeten. Vorige week dus las ik dit ergens (sorry, echt geen idee meer vanwaar ik het haal). Maar de cover van het vijfde boek van The Mortal Instruments wordt 'gerevealed' in december. Ze hebben ook de voorlopige cover veranderd. Dat wou ik even melden. En oja! Ik ben superbenieuwd!!!

*Wachten op Woensdag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten