28-10-2011

TGIF 28/10


Spooktacular Reads: Which books do you consider festive Halloween reads? Which stories have chilled you to the bone?

Om te beginnen vier ik Halloween niet maar ik heb wel een boek dat ik best eng vond. Ik kan wel tegen weerwolven en vampiers en andere magische dingen, waarschijnlijk omdat ik weet dat het niet kan. Een boek dat ik wel eng vond is The Body Finder. Ik heb het op vakantie gelezen en helaas nog geen review van gepost omdat ik aan het wachten ben tot ik de tweede gelezen heb (staat al op mijn wishlist!), maar nu krijgen jullie toch een inleiding over The Body Finder. Je kunt de korte inhoud op goodreads lezen. In kort gaat het over een meisje dat lijken kan voelen. En er is een seriemoordenaar op pad. Moorden is nog ok, maar hetgene dat ik écht eng vond waren de vertelperspectieven van de moordenaar. Het waren niet echt hoofdstukken, ze duurden maar een stuk of 3 a 4 pagina's maar toch. Super eng! Als je dus een enger boek wilt, ga voor The Body Finder!

Veel spookplezier voor diegene die wel Halloween vieren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten