05-10-2011

Leesvoer 05/10


Het is al een tijdje geleden dat ik een leesvoer gedaan heb. Met de simpele reden dat er bijna geen boeken waren om een leesvoer over te doen. Ze kwamen zo allemaal maar één voor één binnendruppelen. Maar voor de geïnteresseerden: ik heb ondertussen 'Mijn reis met Jake' door Morgan Matson en 'Sleutel naar geluk' door Sarah Dessen gelezen (allebei van de bib). Nu tijd voor de echte leesvoer, deze zijn maandag en vandaag aangekomen:


The Duff - Kody Keplinger: Ik moet toegeven dat ik dit boek direct ben beginnen lezen toen het aangekomen was en het is dus al uit. Ik heb eind september nogal op droog voer gezeten en ik kon dus niet wachten om aan mijn vers leesvoer te beginnen. Het is realistische fictie. De achterflap sprak mij aan en ik vind de cover ook cool. Dus voila, daarom heb ik hem gekocht. Je kunt een review van dit boek verwachten binnenkort!

I'd tell you I love you but then I'd have to kill you - Ally Carter: In deze ben ik nog niet begonnen, maar dat zal niet lang meer duren. Het gaat over een meisje die op kostschool zit, dat eruit ziet als een gewone kostschool maar eigenlijk voor toekomstige spionnen is. Kan niet slecht zijn hé? Dit is de eerste in een reeks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten