25-12-2011

Onder de kerstboom: leesvoer

Ik had mijn wishlist qua boeken eerder deze maand al gepost, wat lag er nu voor mij onder de kerstboom? Ten eerste heb ik twee boeken van mijn teergeliefde broertje gekregen...:)

The Iron Queen - Julie Kagawa
Het derde boek van The Iron Fey-serie! Yes! Ik ben in oktober in deze reeks begonnen en ik lees elke maand een boek. Anders is de reeks veel te snel uit. In januari lees ik dus het laatste: The Iron Knight. Dit boek is trouwens juist uit...

Across the Universe - Beth Revis
Dit is een dystopia-boek dat zich afspeelt op een ruimteschip, weer eens iets anders!

En, compleet onverwacht lag er nog iets onder de kerstboom, iets dat niet op mijn wishlist stond, maar desondanks, heel leuk. *tromgeroffel*

Een kindle!

Yup, ik heb nu een kindle in mijn bezit, met daarop nog 4 andere boeken. Ik heb er nog niet opgelezen omdat ik eerst The Iron Queen wou lezen, maar nu is die uit dus kan ik mijn eerste boek lezen op de kindle. Het ziet er alleszins heel handig uit. Nu, de vier e-boeken die erop staan:

Bloodlines - Richelle Mead
Oh yeah! Ik heb deze maand de hele Vampire Academy-reeks opnieuw en opnieuw gelezen, ik kan niet wachten om nog meer te lezen over mijn favoriete personages.


Shatter Me - Tahereh Mafi
Al heel wat goede dingen over dit boek gehoord. Ik ben echt superbenieuwd en ik hoop dat ik niet teleurgesteld ga zijn met mijn hoge verwachtingen.

The Scorpio Races - Maggie Stiefvater
De nieuwe reeks van Maggie Stiefvater, de schrijfster van Wolves of Mercy Falls. Ik heb zeker van die reeks genoten en dit is -volgens mij- fantasy. Het is lang geleden dat ik nog eens een fantasy-boek gelezen heb en ik lees dat graag.

Catching Jordan - Miranda Kenneally
Realistische Fictie, ik heb een mooie mengeling van boekgenres gekregen. Dit boek lijkt me wel grappig en leuk om te lezen. Btw, Simone Elkeles zegt op de cover dat het een Must-read is, dan kan het enkel goed zijn.

Iedereen een fijn kerstfeest! Merry Christmas!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten