01-09-2011

Gelezen en verteerd: Augustus

  • Blood Promise - Richelle Mead
  • Paranormalcy - Kiersten White
  • Robijnrood - Kerstin Gier
  • Clockwork Angel - Cassandra Clare
  • Spirit Bound - Richelle Mead
  • Last Sacrifice - Richelle Mead
  • Insatiable - Meg Cabot
Ik heb deze maand, zoals je kunt zien, niet veel gelezen. Maar ik heb excuses: ten eerste waren alle leuke boeken uitgeleend in de bib en tijdens mijn trip naar New York heb ook niet echt veel gelezen. Ik heb heel veel boeken herlezen: The Mortal Instruments, Hunger Games,... Dus dat zijn de redenen dat ik niet veel boeken gelezen heb.

Favoriet van de Maand
Deze maand ga ik voor Vampire Academy. Van de drie die ik gelezen heb in augustus vond ik...ik weet niet welke het leukst. Maar dus net als vorige maand: VA

Geen blèh deze maand omdat ik niet echt slechte boeken gelezen heb, simpel.

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten