02-09-2011

Vers van de pers: september

Ik heb deze maand weer 5 boeken uitgekozen die in september uitkomen voor vers van de pers. Er zitten er een paar heel interessante tussen! Het is een dagje te laat door de New York madness, sorry! Klik op de titel voor de goodreads-pagina. Daar vind je ook de korte inhoud!

The Unbecoming of Mara Dyer - Michelle Hodkin: 27 september
Heel veel bloggers hebben al heel veel goede dingen over dit boek gezegd, dus ik ben heel benieuwd! Het is realistische fictie, voor de verandering. The Unbecoming of Mara Dyer is ook het eerste boek van Michelle Hodkin, dus ik (niemand) kan kijken of haar eerder geschreven boeken goed waren. Maar als ik de bloggers moet geloven is het super. Eén van de volgende boeken die ik ga kopen!


Vanish - Sophie Jordan: 6 september
Dit is het vervolg op Firelight, die ik helaas nog niet gelezen heb. Maar het staat wel al op mijn amazon-wishlist. Alhoewel er een paar boeken voorang krijgen. Ik ben dus toch niet zoooo gebrand om het te lezen, maar ik ga het zeker doen. Er komen mythologische krachten en gevaarlijke vijanden. Wat wil je nog meer?



 
 A Beautiful Dark - Jocelyn Davies: 27 september
Het eerste boek van deze schrijfster en van een trilogie. De achterkant van het boek staat mij wel aan. Zodra het is vliegt het op mijn amazon-wishlist! Ik vind de cover niet echt speciaal (girl in dress) buiten de lettertypes. Ik vind lettertypes belangrijk en deze zijn zeker mooi.
 





Daughter of Smoke and Bone - Laini Taylor: 27 september
Deze staat er bij omdat ik er al een heleboel (goede) dingen heb gelezen. Het is weer met een of ander wezen en nog meer. Fantasy dus. Het staat voorlopig nog niet op mijn wishlist, maar wie weet?






Shut Out - Kody Keplinger: 5 september
Een boek dat ik zeker wil lezen! Net als The Unbecoming of Mara Dyer is dit realistische fictie. En het speelt zich af op een school, zoals ik al eens gezegd heb, vind ik dat leuk. Het andere boek van Kody Keplinger: The Duff, wil ik ook heel graag lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten