18-09-2011

Goodreads vernieuwd


Goodreads is vernieuwd, vooral de balk bovenaan heeft een nieuw jasje gekregen. Maar ik wil het over één bepaalde nieuwe functie hebben: de recommendations! Handig, handig, handig. Goodreads raadt je daar verschillende boeken aan op basis van je planken of genres. Ik heb niet zoo veel planken, maar als ik op mijn favorites-plank ga kijken raden ze me bijvoorbeeld 'Strange Angels' door Lili St. Crow omdat ik City of Bones, Hush hush en de Darkest Powers-serie heb toegevoegd op die plank. Ik heb dystopia toegevoegd aan mijn favoriete genres, daarom staat 'Legend' van Marie Lu bij mijn aanraders omdat ik Divergent heb toegevoegd van dat genre! Super, niet? Zo vind je nog gemakkelijker boeken die iets voor jou zijn! Ik weet nu al dat ik daar veel gebruik van ga maken! Check it out!

1 opmerking: