05-09-2011

Random Update

Ik wou even een update doen. Ten eerste: het nieuwe schooljaar is gestart (yeey...:|, dit is eigenlijk het eerste jaar dat ik de vakantie écht te kort vond) en er komen een paar goede boeken uit waar ik erg naar uitkijk. Er komen er vast nog bij op mijn kalender maar ik wou deze toch al delen:

- september: The Unbecoming of Mara Dyer - Michelle Hodkin
- oktober: Silence - Becca Fitzpatrick
- november: The Pledge - Kimberly Derting
- december: Clockwork Prince - Cassandra Clare
- januari: Hallowed - Cynthia Hand
- maart: geen boek deze maand, maar wel de Hunger Games movie, ik voeg de eerste sneak peak hieronder bij, met commentaar :p.
- april: Insurgent - Veronica Roth
- mei:  City of Lost Souls - Cassandra Clare

Voila, je zult ze ongetwijfeld zien voorbijkomen bij Vers op de plank bij de gepaste maand. Het hoogtepunt voor mij is mei, het vijfde boek van de Mortal Instruments, yay! Ok, nu de sneak peak van de Hunger Games film die 23 maart uitkomt. Je kon het voor het eerst op VMA's zien:
 Mijn mening, tadadadaa: eigenlijk is er niet zoveel te zien, maar het blijft een sneak peak. De trailer komt nog. Maar wat ik zie, I like! Een overzicht:

Bos, bos (we zijn in de arena...), iemand loopt door het bos (like the shoes), ik spot een boog: Katniss! Katniss loopt door het bos, Katniss loopt door het bos. Oela, dan gaat het even allemaal heel snel. Laten we ons concentreren op Katniss' ogen. Bijna geen make-up, check! Katniss loopt door het bos, iets gehaaster. Katniss rént nu door het bos. Mockingjay! Katniss sprínt door het bos. Vuurballen! Mockingjay! Katniss draaft nog steeds door het bos met vuurballen achter haar aan. Mockingjay! En dan hopla! Jump! Pijl! Pow! En dan de vertrouwde vlammen. The End, oh nee, wacht! May the odds be ever in your favor.... (denk ik ook bij mijn examens)

Ondertussen moedigt Gale (?, ik herken de stem dus ik denk Gale) Katniss aan. Ik kan niet wachten tot de echte trailer. Ik mis andere tributen, vooral Peeta, grotten en de cornicopia. Hopelijk spotten we dat in een van de volgende sneak peak, teaser, trailer, promo, whatever... Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten