05-09-2011

Leesvoer 05/09

Hellow! Ik heb recent nog een boek gekocht en laats ook de bib een bezoekje gebracht: tijd voor een leesvoer-bericht! Ik schreef in 'Nieuw Budget' dat ik drie boeken bestelt had, wel die drie (Forbidden, Forever en My Soul to Take) zouden morgen moeten aankomen. Ik had ze eigenlijk vandaag verwacht dan konden ze mee in deze leesvoer, maar too bad! Het zal voor morgen zijn.

Gekocht
Rules of Attraction - Simone Elkeles:  Deze heb ik New York City gekocht! De laatste dag, voor op het vliegtuig. Ik heb hem dus al gelezen :O. Maar ik wou toch even vermelden dat ik Rules of Attraction toch ook op mijn plank heb staan. Voor diegene die het niet kennen: tweede boek van de Perfect Chemistry-reeks. Mijn review van het eerste boek vind je hier: Emma's review van Perfect Chemistry

Bibliotheek
Spring maar achterop - Sarah Dessen: Mijn tweede boek dat ik lees van Sarah Dessen, sinds het eerste zeker meegevallen was. Daar heb ik zelfs niet zo lang geleden een review voor geschreven. Hopla nog een link: Ik moet je iets vertellen. Ik hoop dat deze even goed is als Ik moet je iets vertellen, misschien zelfs beter...

Afrekening - Kelley Armstrong: Het derde en laatste boek van de Darkest Powers-reeks (sorry mensen, maar ik weet niet hoe de reeks in het Nederlands heet, donkerste krachten maybe?). Ik vond de eerste twee boeken super dus verwacht binnenkort maar een review van de reeks!

Voor ik val - Lauren Oliver: Ik heb dit boek uitgeleend omdat me het boek Delirium van Lauren Oliver was opgevallen. Wat, als ik me niet vergis, dystopia is (en ik ben faaaan van dystopia!). Delirium is op amazon enkel verkrijgbaar in hardcover (ook in paperback, maar lelijk dat die is! Precies een kinderboek, google het maar eens) en dat houdt me een beetje tegen om het te kopen. In tussen tijd dacht ik eens een ander boek van haar te proberen dat ze wel in de bib hebben. Ik hoop dat het iets wordt, de achterkant spreekt me niet echt aan, maar wie weet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten