06-09-2011

Leesvoer 06/09

Zoals ik al voorspelt had: vandaag zijn mijn boeken aangekomen. Joepie! Spijtig genoeg heb ik nu wel twee leesvoeren na elkaar, maar ja...


Forever - Maggie Stiefvater: Het derde en laatste deel van de Wolves of Mercy Falls. Ik heb de eerste twee delen in het Nederlands gelezen, maar de laatste dus niet. Ik ben erg benieuwd naar wat er gaat gebeuren met Sam en Grace!

Forbidden - Tabitha Suzuma: Al super veel goede dingen over gehoord (ofja, eerder gelezen op andere boekenblogs). Realistische fictie, ik hoop dat ik het leuk gaan vinden. Als het zo goed is als de cover, moet ik geen schrik hebben want ik vind de cover echt mooi! (stond ook bij tott: mooiste covers)

My Soul to Take - Rachel Vincent: In tegenstelling tot Forbidden ben ik geen fan van deze cover. Niet iets waarmee ik op straat gezien wil worden :o. Ik vind dat de cover insinueert dat het over vampiers gaat, wat niet het geval is. Het gaat over een meisje die kan voelen wanneer iemand dichtbij gaat sterven. Ik denk niet dat het zo vaak voorkomt dat je dichtbij iemand staat die snel gaat sterven, maar ik ga mijn mening pas vormen wanneer ik het gelezen heb. Het krijgt ook veel sterren op goodreads, de moeite! Dit is het eerste van een reeks van ondertussen 5 boeken.

Ik ga zuinig proberen te zijn en wat af te wisselen met bib-boeken, maar we zullen zien. Iedereen veel leesplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten