16-09-2011

Cover Insurgent

Sorry dat het al een tijdje geleden is, maar nu is er nieuws! De nieuwe cover van Insurgent (deel 2 in de Divergent trilogie) is uitgekomen! En het is precies zoals ik het verwacht had!

Bij het eerste boek was het een vlammetje dat boven de skyline van Chicago hangt. Dat is het symbool van Dauntless. En ik had verwacht dat bij het volgende boek er een symbool van een andere faction zou zijn en ja hoor! Ik heb gelijk! Het tweede boek heeft het symbool van Amity. En het boompje is even mooi als de vlam. Check ook de nieuwe slogan 'One choice can destroy you' bij Divergent was het 'One choice can transform you'.

Als je geen flauw idee hebt waar het overgaat, lees dan mijn review eens van Divergent, het eerste boek: Emma's review van het geweldige boek Divergent. Begin alvast maar te lezen, dan kun je samen met mij wachten tot 28 april, wanneer Insurgent uitkomt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten