23-09-2011

TGIF 23/09


Ok, vanaf nu vind je dit soort post hier (bijna) elke vrijdag terug. Het is een feature gemaakt door GReads. Het zo elke week een vraag, die ik dan beantwoord in mijn bericht, maar die jullie altijd ook kunnen beantwoorden in de commentbox, feel free! Het is wel een Engelse vraag (GReads is een Engelse blog...), en vertalingen klinken zo stom. Normaal gezien komt het elke vrijdag, alleen als de vraag mij niet aan staat of niet van toepassing is. Ok let's get startin'!

Reading Challenges: Did you sign up for any this year? How has your progression been?

Hmm, ik moet toegeven dat ik maar meedoe aan één reading challenge. Die van Goodreads, je kunt het allemaal volgen in de zijbalk. Ik heb in het begin van dit jaar gezegd dat ik 100 boeken zou lezen en ik heb er al 81 achter de kiezen. Als je het mij vraagt gaat dat dik lukken. Behalve misschien als er een bom op het Amazon-boekenmagazijn valt. Maar ik denk dat de kans klein is. Er zijn nog andere reading challenges. Je hebt er die op genre zijn, ik heb er ook al gezien met onderwerp 'vampierboeken' en natuurlijk dan ook 'weerwolfboeken'. Maar ik doe dus daar niet mee mee, misschien volgend jaar, wie weet... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten