11-02-2012

Leesvoer 11/02


Ik ben vandaag naar de bib geweest en heb een boek meegebracht. Ik heb ook twee goede deals op amazon gevonden van boeken die ik wou lezen, die nu ook op mijn Kindle terecht zijn gekomen.

Under the Never Sky - Veronica Rossi
Dit boek is een paar dagen geleden uitgekomen en kan je nu voor 4,99 euro op Amazon.fr krijgen in Kindle-formaat. Ik heb er dus geen gras over laten groeien en het gekocht. Ik heb al veel goede dingen gelezen over Under the Never Sky, het heeft een mooi aantal sterren op goodreads (4.23) en de achterflap ziet er goed uit, hopelijk wordt het geen teleurstelling!


Tempest - Julie Cross
Ik heb ergens gelezen dat de filmrechten van dit boek al verkocht waren nog voor het boek gereleased was. Dat wou ik gewoon even meedelen. Het gaat over tijdreizen. Ik vind tijdreizen wel interessant, stel u voor dat je dat kunt. Dan kun je terug in de tijd reizen jezelf als baby zien ofzo. Of vooruit in de tijd reizen! Dan zou ik naar 8 mei reizen Insurgent en City of Lost Souls kopen en terug reizen met die twee boeken :). Oja, ik heb dit boek in Kindle-formaat gekocht voor slechts 5.95 euro!


The Knife of Never Letting Go - Patrick Ness
Dit boek raadde goodreads me aan omdat ik Mockingjay van Suzanne Collins en Divergent van Veronica Roth gelezen heb. Toen ik vandaag naar de bib ging, zag ik het in het rek staan, dus heb ik het maar mee genomen, ik ben benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten