08-02-2012

Wachten op Woensdag




City of Lost Souls, the Shadowhunters struggle to piece together their shattered world after a betrayal by one of their own leaves them reeling.

Waarom ik niet kan wachten: Eerst even zeggen dat ik weet dat dit geen echte korte inhoud is, helaas is er (nog) geen, maar we hebben helemaal geen korte inhoud nodig om te weten dat dit boek gaat rulen. Het is vandaag officieel nog 90 dagen tot deze in de winkel ligt. Ik ben superbenieuwd wat er gaat gebeuren, dit is waarschijnlijk het 'most-anticipated' boek van 2012 voor mij. Het helpt natuurlijk niet dat Cassie Clare teasers en unidentified snippets blijft posten, begrijp me niet verkeerd, die teasers make mijn dag, maar toch... 

Op deze pagina vind je alle teasers van City of Lost Souls, als ook deleted scenes en nog andere stukjes. Niet lezen dus als je 100% spoilervrij aan dit boek wilt beginnen.

Op deze pagina vind je alle unidentified snippets, dat zijn heel korte stukjes uit een boek of extra's uit een boek van Cassandra Clare dat nog niet uit is, dus City of Lost Souls of Clockwork Princess. Aangezien ze er niet bij zegt wie het zegt of over wie het stukje gaat is dat allemaal nogal zenuwslopend, maar erg verslavend. 

En dan nog de datum wanneer dit boek uitkomt:

8 mei 2012

Geen opmerkingen:

Een reactie posten