16-02-2012

Leesvoer 16/02


Het is nog niet zo lang geleden sinds mijn vorige leesvoer en ik heb ook nog maar één boek van de drie daarvan gelezen. Dat komt omdat ik boeken aan het verzamelen ben om mee op vakantie te nemen. Daarom heb ik vandaag drie nieuwe boeken op mijn Kindle ontvangen.


Tiger's Curse & Tiger's Quest - Colleen Houck
De eerste twee boeken van The Tiger Saga. De korte inhoud sprak me aan en het aantal sterren (TC: 4,18 en TQ: 4,49!) is indrukwekkend dus ik had aan mijn papa doorgegeven om Tiger's Curse op mijn Kindle te zetten. Hij heeft er inneens het vervolg bijgezet :). Ik ben deze boeken nog niet op blogs tegengekomen, maar toen ik de covers zag was ik verkocht, wow, ik hou van katten, ook de grote exemplaren en dat is eens iets anders dan de typische YA-covers met gezichten die in de verte kijken. Check de korte inhoud zeker eens op goodreads, het lijkt alsof er ook wel wat avontuur in zit.

If I Stay - Gayle Forman
In tegenstelling tot The Tiger Saga, heb ik over dit boek al wel veel gelezen op blogs. Ik weet eigenlijk niet waarover het gaat want ik heb de korte inhoud niet gelezen. Maar het was een goede deal op Amazon en ik heb er al veel goede dingen over gehoord. Ik was wel teleurgesteld toen ik zag dat het maar 199 pagina's heeft, ik ben voor de boeken met 400+ pagina's. (Zoals TC bijvoorbeeld: 402 pagina's en TQ, 479 pagina's, yes!)

Ben jij ook al bezig met boeken te selecteren voor de krokusvakantie (nog 1 dag, yeah!)? Laat weten welke jij zoal gekozen hebt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten