12-07-2013

Leesbeest aan het Woord


Leesbeest aan het Woord is een idee waar ik al lang mee speel. Nu is het eindelijk zover. Wat houdt het in? Elke week kies ik een onderwerp dat te maken heeft met boeken en zeg ik er mijn zegje over. Al een hele tijd geleden schreef ik een bericht over Love Triangles. Dit is een goed voorbeeld van wat een Leesbeest aan het Woord bericht zal zijn. Omdat ik nog een hele reeks van dat soort berichten wil doen, heb ik een naam verzonnen en een header gemaakt.

Ik nodig ook iedereen uit om zijn of haar mening achter te laten bij de reacties. Ik ben natuurlijk zeer benieuwd naar wat andere mensen over dat bepaald onderwerp denken. Als je als boekblogger zin hebt om Leesbeest aan het Woord ook wekelijks te laten terugkomen op jouw blog, laat dan iets weten (in de reacties). Als er geïnteresseerden zijn zal ik een maandplanning van de onderwerpen voorzien en zorg ik voor een plek waar je je link kunt achterlaten, want ik wil zeker lezen wat jij te zeggen hebt over het onderwerp van de week.

Ik probeer vandaag nog de eerste Leesbeest aan het Woord te publiceren. Stay tuned!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Ik zat al een tijdje met een soortgelijk idee in mijn hoofd, maar ik had de tijd nog niet genomen om er echt iets mee te doen. Wat ik wil zeggen is: ik voel er wel wat voor om Leesbeest aan het Woord ook op mijn blog te plaatsen, dus een maandplanning zou heel erg geapprecieerd worden :)

    Ik heb net een beetje inhaalwerk gedaan en mijn mening over boekverfilmingen geschreven, die ga ik zo meteen online zetten.

    O, en die naam is ook supertof bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een maandplanning gemaakt, je vindt het op de pagina 'Leesbeest aan het Woord' bovenaan. Tof dat je meedoet!

      Verwijderen